CAUTA

21 septembrie 2011

povestea printesei




Foarte incantata si entuziasmata.........:)
Iubita mea fetita iti urez LA MULTI ANI!!!!!!! de pe acum ,chiar daca cei 2 anisori ai sa-i implinesti in octombrie ,LA MULTI ANI printesa LIZZI


Acest tort chiar a fost de poveste si la privire si la gust :) .Dupa cum se vede si in fotografie,am facut un blat din pandispan in care predomina gustul de capsuni si crema de iaurt.Am pus si bucatele de banane si nectarine.........a iesit un deliciu.

Turnurile castelului le-am facut din salam de biscuiti

Tortul a cantarit peste 6kg
     

3 comentarii:

  1. ...superb...fantastic...minunat....imi place fff mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. ..la multi ani frumoasa Lizzi...!! esti o norocoasa cu o asa mamica....Irina

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc fetelor :)
    va mai astept prin casa mea

    RăspundețiȘtergere