CAUTA

27 noiembrie 2011

Tort cadou- cake gift box










Un tort pe care mi-l doresc si eu  :)......un cadou dulce cu flori si bijuterii
LA MULTI ANI!!!!!! GABI
Am adaugat in copozitia lui: 2 feluri de bat, alb cu aroma de lamaie si galben(mai dens decat pandispanul).....crema de ciocolata si crema de iaurt
L-am ornat cu pasta de zahar si ciocolata..........trandafirii, invelisul cadourilor si bratara alba sunt din zahar iar siragul de margele albastre si panglica cadoului sunt din ciocolata.A cantarit 3300g

5 comentarii:

  1. Fooooarte frumosssss!!!! foarte deosebit si elegant... cu asa un tort, ce nevoie mai ai si de cadou?!? Carmen S.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Carmen :)
    un tort cu 2 in 1 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu absolut superbbbbb

    cel mai super cadou

    .....hmmmm cand vine ziua mea te anunt sa iti faci bagaju si sa veniti la iasi :-)
    ella...pupiciiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o scumpa ella :)
    vin dar il facem impreuna :).......sau tu stai cu copii si eu iti fac surpriza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ORICUM AR FI MIE IMI CONVINE.....

    ELLA

    RăspundețiȘtergere