CAUTA

15 martie 2012

Tortul meu :)))))





LA MULTI ANI pentru mine :)))))
Dupa cum se vede, am pus pe tort dorinetele mele :).......
O gradina de vis iar in ea una secreta :).....
Pana acum nu am facut nici un tort de nunta, si e una din dorintele mele sa fac unu :)
Si o puta, pt dragoste, pt iubire, pt o viata sanatoasa alaturi de sotul meu :)
Acum sa mai zic si cu ce l-am facut?  am sa zic, am facut un blat negru plin de nuci si cu 2 creme......una de lapte cu aroma de portocale si scortisora......si cealalta de ciocolata. Ornat cu frisca si pasta de zahar.

8 comentarii:

  1. superbbbbbb te felicit

    eee doar e o vb ... ce isi face omu cu mana lui e bun facut.... :-):-):-):-) :)

    ella

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi ella
    asa este cu vorba :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ai pentru ce.....oricum sa stii ca eu inca astept o poza cu tine cum gusti din tort ....
    :-)
    :-)
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ha ha ha asa da ......da cam timida .....pupiciiii

    RăspundețiȘtergere
  5. e bine si asa de inceput :)))))))
    si apoi daca eram cu voi toate ,poate intr-un club :)))
    eram incurajata de situatie :)))))))
    HAHHAHAHAHAHAHA

    RăspundețiȘtergere
  6. eeee daca erai cu noi.... :-):-):-):-):-)dar poate o sa vina si ziua aia...pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. da poate :),,,,,astept si sper sa pot veni

    RăspundețiȘtergere