CAUTA

30 octombrie 2011

Tort halloween-fantomele si dovlecii




Acest tort l-am facut pt noi in casa  :)
Unde pot batui fantomele? doar prin casele goale fara un suflet in ele, de-oarece cu multi ani in urma au speriat oamenii din ele  :)
Dar printre aceste fantome s-a alaturat si un baietel, nu este speriat pt ca el crede ca sunt prietenii lui de colindat, dupa dulciuri.......se pare ca a trecut pe aici si o vrajitoare, ca si-a uitat matura dar poate o fi avand doua, astfel cum si-a luat zborul? sau poate s-a imbatat din greseala, cu vre-o vraja si e ascunsa in casuta :))
Dovlecii sunt si ei cu diferite sentimente  :)) despre aceasta noapte
Am invelit al-2-lea meu tort cu ciocolata si sunt foarte incanatata de ea.........iuiiiiiii
In interior am pus un blat stabil (nu este nevoie de sirop) cu o crema de mascarpone si portocale......a cantarit aprox2kg

4 comentarii:

  1. ha! ha! ha! cat este de tare... fantomele si dovlecii sunt asa de haiosi ca iti vine sa razi la fiecare. Eu cred ca sunt cu totii beti de la potiunea vrajitoarei... abia astept sa il gust, sper sa nu incep sa rad ca nebuna... :))) Flori P.

    RăspundețiȘtergere
  2. cica ar trebui sa fie scary halloween ....dar figurine sunt atat de haioase si de frumoase incat ...ma face sa imi placa halloweenu

    ella

    RăspundețiȘtergere
  3. da dovlecii astia ai mei ma sperie rau de tot :))))........ unu zici ca e betiv :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. ella cum nu te-am speriat deloc? pai de acum incolo ar trebui sa ne placa si HALLOWEEN-ul.....asa ne mai distram si noi :))

    RăspundețiȘtergere