CAUTA

13 octombrie 2011

Vitamine in farfurie







O explozie de vitamine si culoare...un tort foarte apreciat de cei mici si cei mari,mai ales cei care sunt "certati" cu fructele :)
LA MULTI ANI CATALIN!!!!!!!!chiar sarbatoritul este "certat"cu fructele dar acum se pare ca i-au placut si pentru prima oara a mancat toate vitaminele din farfurie :)
Si fetita mea a mancat ,o felie destul de mare .......si tot cerea miam miammmm...:)
Acum sa va spun si ce am adaugat in el:un strat de crema fina de vanilie si inca un strat de frisca,apoi fructe[prune(vit A,B1,B2,C etc...).struguri(A,B1,B2,B6,K,PP etc...),ananas(C,B1,B6,cupru,fibre)]...am scris doar cateva din vit.pe care le contine dar oricum stiti si voi cat sunt de bune :)
Blatul a fost din pandispan insiropat cu compot de ananas
L-am ornat dupa cum se vede, cu portocale struguri albi si negri,kiwi,rodie,mere si frisca

7 comentarii:

  1. wawwwwwwwwwwwwww.....asta e preferatul meu...mie imi plac "vitaminele"....ce bine arata...cand imi faci si mie unul...???..superb!!!Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca iti place :).......iti fac cand vi prin bucuresti sau poate cand vin eu la tine,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai bunnnn si mai frumos tort cu fructe... Catalin mi-a zis ca e facut in cel mai mic detaliu... ca pare facut cu linia.. :) Flori Paun

    RăspundețiȘtergere
  4. fori ,ce ma bucur ca i-a placut lui Cata si cum arata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. bine spus "vitamine in farfurie" e foarte frumos.....yamiii....
    Ella

    RăspundețiȘtergere
  6. mnammmm,tortu meu preferat cu fructe !!! deliciosss....
    Jo

    RăspundețiȘtergere
  7. jo stiu ca iti plac foarte mult fructele :)

    RăspundețiȘtergere