CAUTA

30 octombrie 2011

Tort halloween vrajitoare




Primul meu tort de HALLOWEEN........ :))
Am facut o vrajitoare batrana, incercand sa-l aduca la viata pe CONTELE DRACULA .....cu diferite ingrediente.......rame, oase de om si de animale, paienjeni,frunze si sange proaspat......... :)))))). In timpul incantatiei, pisica s-a facut verde si s-a speriat cand a vazut ca iese o mana de mort din mormant. Dovleacul e foarte fericit pentru ca si el a prins viata, in singura noapte din an. In poza vedeti si doi sobolani cum vin la chemarea vrajitoarei, pentru a se arunca in tuci si atunci DRACULA va iesi ca sa seduca fetele frumoase si sa guste din torturile mele :))
.........mai ales din acesta
In compozitia acestei povesti de groaza, am adaugat un gustos blat cu nuci insitopat cu putin coniac,  o crema de lapte si bucatele de mere putin perpelite prin unt si banane caramelizate. L-am invelit frumos cu ciocolata si cu o poveste......a cantarit 3kg....
A voastra vrajitoare de torturi... STEFANIA    :))

4 comentarii:

  1. sormeo te-ai intrecut de data asta... nu stiu ce imi place mai mult... povestea sau tortul :)) Happy Halloween!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. wauuuuu ....hmmmmm ai grija ca o sa te fure dracula sa ii faci torturi non stop :-) pupiciiii absolut superbe....ce imaginatie ....bravo

    ella

    RăspundețiȘtergere
  3. soro pai cred ca iti plac aman2........si fara tort nu putem sa scriu si micuta poveste :)
    HAPPY HALLOWEEN !!!!!!!!!SI TIE

    RăspundețiȘtergere
  4. ELLA sper sa nu ma fure :))
    ca apoi imi vrea si sangele nu doar torturile :))))
    va pup

    RăspundețiȘtergere